Laatste werkdagen - Reisverslag uit Kriel, Zuid-Afrika van Elbert Lindhout - WaarBenJij.nu Laatste werkdagen - Reisverslag uit Kriel, Zuid-Afrika van Elbert Lindhout - WaarBenJij.nu

Laatste werkdagen

Door: elbertlindhout

Blijf op de hoogte en volg Elbert

14 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Kriel

Dit word alweer het één naar laatste reisverslag van de tijd die ik in Zuid-Afrika ben geweest. Het einde komt in zich. Je komt nu in de “de laatste keer” periode. Voor de laatste keer naar bijbelstudie/bidavond geweest, de laatste werkdag, de laatste keer een was gedraaid, zo zullen er nog wel meer momenten komen die het einde van de reis benadrukken. We hebben de nieuwbouw nu zover af gekregen dat de meiden er kunnen slapen, alle muren zijn geschilderd, kastplanken zijn gemaakt en ook een bureaublad is gemonteerd. Gordijnreels is ook bevestigd de gordijnen zelf zijn nog niet binnen maar daar valt wel wat op te verzinnen. Eén van de jongens heeft stapelbedden in elkaar gezet en er zijn nieuwe matrassen binnen gekomen dus ze kunnen er nu slapen. Als wij volgende week naar het Krugerpark zijn moeten ze het nog maar is schoonmaken en dan kunnen ze verhuizen.

Volgende week maandag vertrekken we voor een aantal dagen naar het Krugerpark we zullen in totaal vier nachten in het Krugerpark slapen. Echt geweldig, ik heb er zo veel zin in, van Gods natuur genieten en lekker foto’s maken. We zullen overnachten op een kamp plek midden in het Krugerpark, twee nachten in Satara en twee nachten in Letaba.

Langzamerhand komen alle kinderen weer terug van hun vakantie, volgende week woensdag begint de school weer. Anne Marie is druk geweest met het uitdelen van schooltassen en andere schoolspullen. Alle dingen die ze krijgen worden nu geregistreerd zodat ze later niet kunnen zeggen dat ze iets niet hebben gekregen.
Ik ga proberen om volgende week elke dag een paar van mijn mooiste foto’s op de site te zetten, of het gaat lukken weet ik niet, dat hangt weer af van het bereik van de telefoon, en dus internet.

Voor foto’s van de afgelopen dagen:htttp://www.bzeo.nl/shelterministries.htm

• 14 Januari 2012 - 19:52

Fam VVuuren Houten:

Mooi gedaan, Elbert! Geniet van de beestenboel in het Krugerpark! En natuurlijk ook van de laatste dagen bij de shelter ministries...

• 14 Januari 2012 - 21:05

Pa En Ma:

Ha Elbert
    Achteraf gaan drie maanden toch erg hard he. Geniet van je vrije laatste dagen en doe voorzichtig.Die beesten zijn zo groot en hebben scherpe tanden hoor!
    Is het misschien een idee om thuis je nederlands een beetje op de RAILS te zetten? ;-)
    Tot over een ruime week he.:-)

• 16 Januari 2012 - 10:37

Jan:

wat super gaaf te zien wat je zo in 3 maanden in elkaar hebt gezet! Heel mooi gedaan! Puntje van aandacht de volgende keer is het bouwen van een tropendak, ik ben zomaar bang dat het de 50 graden gaat aantikken als het zonnetje een dag zijn best heeft gedaan...
    He maar veel plezier in t Krugerpark, schijnt een van de toppers te zijn dus ben benieuwd naar je foto's!
    Groet vanaf de Joannes Tolliusstraat!

• 18 Januari 2012 - 23:18

Rita:

Geniet van de laatste dagen in SA en alvast een goede reis huiswaarts toegewenst.